Geoblog.pl    pytkaalucko    Podróże    Indie 2007    oburzenie ;)
2007

oburzenie ;)

Indie
Indie, Pushkar

Nie bede pisac po slowacku, bo juz wogle nikt by nie skumal ale chce wyrazic moje oburzenie. Na moje opisy nigdy nie bylo tylu komentarzy ;) Mamo, Tato, fajnie, zescie sie odezwali i ze macie swoj login :P Wy Zboje Wszyscy. Ale przynajmniej ubaw byl. Faktycznie ranne wstawanie idzie nam podobnie do jazdy na skutrach. ;) Ale dzis sie udalo. Pobudka o 7 i zachod slonka na wzgorzu nad miastem a zaraz potem herbatka na szczycie. :) A skuterki oddalismy. Wymienilismy polamane czesci w czyms co mialo byc warsztatem (Lucek bawil sie w mechanika:) ), po czym oszalilismy pana, ze "zadnej stluczki nie bylo". :) Jestesmy zdrowi i walnieci dzis szczegolnie. Rober, Madzia i Sylwia dostali do glow po reikach i jacys inszy byli przez jakis czas. A ja sie relaksowalam na refleksology stop. Nice, nice ... Fajnie w Puszkarze ale komu w droge temu, pierogi. Jutro jedziemy do Jodhpuru.

Calusy Robaki Paaaa

ps. lucek wcale nie mial zakazu dostepu do kompa, brutalna prawda jest taka, ze jest leniem !!! :) i mu sie nie chcialo a cala brudna robota spadla na mnie ;). Teraz sie wyrywa, wiec zeby nie bylo....

No zeby to nebola pravda co magda pisala ale ostatny tyzden nieje opisany bo magda bola bardzo zajenta nakupami v straganoch ktorych tu je strasne vela.No a dva dni rygala a mala sracku z fajneho indiskeho jedla nadnes papa lucek

co za wredny dupek :) paaaa

Mama i Tata
Mama i Tata - 2007-10-31 18:19
Witajcie wszyscy!!! Cieszymy się bardzo, że już jesteście zdrowi i cali !!! No to uśmialiśmy się serdecznie!!! Dawno tak nie ubawiliśmy się , jak dzisiaj !!! Super !!! Zwiedzajcie dalej i w końcu wracajcie do nas. Czekamy! Droga Urszulko i droga cała reszta ekipy, ściski i dużo, dużo buziaków !!! Pozdrawiamy z zimnej Zielonej Góry ! Pa,pa,pa !

Mrozia
Mrozia - 2007-10-31 20:42
Widzę, że niektórzy geobloga przemienili w bloga, wiec trochę jestem rozczarowana, że mało konkretów na temat miejsca, spędzania czasu, obrazów jakie stają Wam przed oczami.
Pewnie macie już dosć hinduskich klimatów.
pozdrawiam

Mama i Tata
Mama i Tata - 2007-11-02 16:15
Witajcie ! Piękne okolice i zdjęcia. A na trzeciej fotce "Magda a Lucko" - kto kogo iska? Dalszych miłych wrażeń, przygód i wkrótce do zobaczenia! Pozdrawiamy serdecznie ! Pa!

pytkaalucko
Magda Lucek
zwiedziła 2% świata (4 państwa)