Geoblog.pl    pytkaalucko    Podróże    Indie 2007    Okrok blisie domou

Indie, Jodhpur City
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 12546 km

NO tak pisem na rano v puskhare len tolko ze sme stali a vyskrabali sme sa na tenkopec.Potom ranajky oprava skutrov v servise,hadanie sa z majitelom skutrov ze sme ich nerozbily lebo sme vymenili rozbyte casti haha.Ja som stravyl cele poobede na bazene za hotelom a magda na reflexnej masazi za dost vela aspon podla mna ale nevadi pokial si plati sama.Vecer nakupi tak ako vzdy,vecerna medicinaco je tepla polska vodka a spat.Rano sme vstavali skoro lebo sme mali autobus do jajpuru asi,cesta trvala cca 6hodin,pol cesty po piesku fajne bolo.Vystupili sme z autobusu a hned sa okolo nas zbehla asi tak 20ciatka ryksarov standard,dali sme sa odviest do stareho mesta a tam sme ich opustili zo slzami v ociach ze nechceme ist ale musime.Vybrali sme si hotel v ktorom nedostanu provyziu nahodou dali sme si obed a trojka Magda,Robert a Ula sa vybrali hladat ini hotel lebo v tom co sme obedovali nic moc.Nasli fajny konecne cisto a ten vyhlad super,vybrali sme sa do mesta pozriet masaker kolko ludi a straganou masakra,dali sme si hodinu na prechadzu a naspet do hotela na veceru ja standarne na nete jedlo na stole a behal som hore dole.Pri zapade vyzera modre mesto super nad mestom je Ford v kazdom vedsiom meste je je to pevnost ktoru obyva Indiska armada keby nahodou bola vojna ci co.Mame v plane zajtra rano sa tam vybrat uvydime ako bude.Dobru noc Lucek

POPRZEDNI

DODAJ KOMENTARZ
ex-fan
ex-fan - 2007-11-02 15:24
Mam dosc, przestaje czytac wasz blog

Mama i Tata
Mama i Tata - 2007-11-02 16:40
Kochani! Niebieskie miasto śliczne a zwłaszcza czwarta fotka - miasto i fort na skałach. Piękny widok ! No i przede wszystkim, wy, piękni i opaleni! Przyszła pora i wreszcie zostaliśmy babcią i dziadkiem !!!! Mocno was ściskamy i pozdrawiamy ! Pa !

Aśka N.
Aśka N. - 2007-11-03 19:33
Super zdjęcia:) Masa kolorów, świat w ogóle jak z bajki chociaż pewnie rzeczywistość i życie tam -nie całkiem. Lucek rzeczywiście piękny ten kucyczek :D Każdy Europejczyk ma po miesiącu spędzonym w Indiach pomarańczowe usta?:D Pozdrowionka z zimnej, szaro-burej, wiejącej wiatrem i padającej deszczem Polski. Cieszę się, że już niebawem wracacie ]:->

M78 (-[Zibbi]-)
M78 (-[Zibbi]-) - 2007-11-04 22:51
Do EX-FANA - zapodaj sobie (cieplej) polskiej wodki (lub zimnej czeskiej/slowackiej - inaczej sie nie da ;)) i od razu zrozumiesz ;)

pytkaalucko
Magda Lucek
zwiedziła 2% świata (4 państwa)