Geoblog.pl    pytkaalucko    Podróże    Indie 2007    Katastrofa z listkamy

Indie, Jodhpur City
POPRZEDNIPOWRÓT DO LISTYNASTĘPNY
Przejechano 12546 km

NO dnes sme stali podla planu o 7:00 cheli sme vydiet vychod slnka nad mestom .Vyskrabali sme sa na najvysi hotel asi v meste,vychod bol super na fotkach vydno aj ranajky super bo sme cakali asi 10 minut co je na indiu super.Na peso sme sa ybrali do fordu vyzera super,tak ako z vonku tak aj vnutry naozaj uzasne stravyli sme tam 3 hodiny lozenim po nom a dalsiu hodinu som cakal na dievcat ktore stali v rade na vestenie z ruky.To necham na Magdu nech napise.poom sme sa vybrali na stanicu kupit listy na vlak do Jaisalmeru ,stali sme v rade asi 40 minut aby nam babka predala listky ku ktorim sa mozno nedostaneme.Funguje to tu tak ze kupim si miestenku na vlak som na listine cakatelou ale ked sa nedockam tak mi kassu nevratia fajne taksme zrezignovali.Apropo chceli odnas 150rupii.Rozhodli sme sa pre kupenie listkou z biura turisticneho nakonec vyslo ze ten sami listok nam preda biuro za 450rupii z tim ze sa mozno nedostaneme na slipera co je spaci vagonale iba na sedenie co je smrt aj ked iba 7 hodin.N 4 bola taka sama cena nakoniec sme sa rozhodli pre autobus tiez sliper,ktory tak vsedci zboznuju ale co uz nejak sa treba hybat.Kupili sne si pre istotu aj listky do Dheli na stredu sme chceli ale stal cholerne vela tak vyslo ze v stvrtok v noci ideme stal iba 410rupii super cena haha.Kupenie listkou trvalo asi 3hodini masaker.Potom sme utekali na na obed bolo 16:30.Trvala tak do siestej potom do hotela ja na internet Magda isla spinkat bola unaven nic sa nedialo pa zajtra Lucek