Geoblog.pl    pytkaalucko    Podróże    Indie 2007    w innych czasach

w innych czasach

Indie
Indie, Jaisalmer

hej wszystkim. troszke mnie zawialo wirem wrazen. nie bylo jakos okazji pisac. co sie lucka czepiacie ? :P nie wiem nawet co pisal ale chyba nie bylo az tak niezrozumiale!? ;) chcial was w sowackim podszkolic, alescie uparci. w kazdym razie koniec koncow dostalismy sie do jaisalmer - malego, przytulnego, turystycznego miasteczka przy granicy pakistanskiej, ostatniego przystanku przed wylotem z Delhi. swietne miejsce. czuje sie jak w samym sercu starego dworu. mieszkamy w malym rodzinnym hoteliku w centrum starego fortu. najwyzej polozone miejsce. na dachu wiekszosci "greckich" domkow restauracje, ukryte nie wiadomo gdzie i pojawiajace sie nie wiedziec skad, kafejki internetowe, sklepiki jubilerskie i klepiska wrozek. wszystko zbite w wielki rozciagniety na powierzchni fortu, dach miasta. choc wielu turystow (takze Hindusow), i sporo ludzi, jest zacisznie i rozkosznie. niewiele jest do roboty. mozna sie szwedac godzinami robiac zdjecia i poddajac sie namowom ulicznych sprzedawcow do wejscia i TYLKO obejrzenia zawartosci ich sklepikow. jutro wybieramy sie na pustynne safari. mam nadzije, ze bedzie wesolo. a jak nie, to chociaz nam dupska zmarzna noca na piaskowych wydmach ;) do przeczytania :) cmok este ja coz nema juz sil lozit po sklepoch ale tesi ma ze safari tam kde jutro jedzeme nema sklepov teraz jade na vysnivane pivko a spat papa Lucek

Renia @Gieniu
Renia @Gieniu - 2007-11-04 21:59
Koniec wykendowej przerwy wlasnie nadrabiam zaleglosci w ogladaniu zdjec i czytaniu waszych opowiesci z ostatnich dni wedrowki.Niebieskie miasto chyba przypadlo wam do gustu.Humor dopisuje.Wreszcie mozna poogladac wiecej zdjec na ktorych widze prawie polhindusow.I UWAGA na pustyni oby jakis skorpion was nie zaskoczyl.Milych dalszych wrazen raczej bez tych stworkow a jezeli juz to bez ogonka.Jutro wreszczcie spotkanie z trojka polhindusow.Reszte wytrwalcow chlodno pozdrawiamy bo goraco i tak macie.

M78 (-[Zibbi]-)
M78 (-[Zibbi]-) - 2007-11-04 22:59
Heh :)

Cieple gacie, wiechec lawendy (w Prowansji tym odstraszaja skorpiony :D), polisz-wodka jako antidotum i p00stynia niestraszna ;)
Trzymajcie sie cieplo Robaczki i pamietajcie o wrzuceniu fotek!!! :)
Pozdro :)

atuinteam
atuinteam - 2007-11-06 11:48
Ale wam zazdroszcze :)
Pozdrowienia z Polski wlasnie sie aklimatyzuje w pracy i cywilizacji 21wieku.
Jest zimno i deszczowo.
PS. zgloscie sie wczesniej na odprawe w Delhi bo Hindusi sprawiaja problemy. Chyba chcieli nas zatrzymac

pytkaalucko
Magda Lucek
zwiedziła 2% świata (4 państwa)